امروز برابر است با :27 مهر 1400
الزامات ویرایش عکس

الزامات ویرایش عکس

الزامات ویرایش عکس : 

تصاویر محصولات شما می تواند فروشگاه تجارت الکترونیکی شما را ایجاد یا خراب کند ، بنابراین باید مطمئن شوید که روی کیفیت آنها سرمایه گذاری می کنید. نیازی نیست که یک عکاس برتر باشید یا بودجه زیادی برای عکاسی داشته باشید تا بتوانید عکس های شفافی برای فروشگاه الکترونیکی خود تهیه کنید.

اگر از چند قانون ساده در مورد چراغ ها ، پس زمینه و روتوش پیروی کنید ، حتی با بودجه محدود می توانید به ظاهری عالی و ثابت دست پیدا کنید.

با این حال ، آنچه این کار را دشوار می کند این است که هر بازار آنلاین نیازهای خاص خود را در مورد اندازه ، وضوح و پس زمینه دارد. و پیگیری این موارد مهم است – مخصوصاً اگر در چندین سیستم عامل فروش می کنید و اغلب به عکس های فله نیاز دارید.

بیایید نگاهی به الزامات عکس برخی از برترین بازارهای آنلاین بیندازیم تا بتوانید روند ایجاد تصویر خود را ساده کنید.

1. آمازون

در همه بازارهای آنلاین ، آمازون سخت ترین و دقیق ترین نیازهای عکس را دارد. می توانید از آنها به عنوان معیار کیفیت استفاده کنید و در صورت نیاز برای سایر سیستم عامل ها تنظیم کنید.

الزامات ویرایش عکس

الزامات ویرایش عکس

این بازار پیشرو فرمت های فایل TIFF ، JPEG ، GIF و PNG را می پذیرد و به حداقل ابعاد حداقل 1000 پیکسل در هر دو طرف نیاز دارد. همچنین باید از مدل های رنگی sRGB یا CMYK استفاده کنید.

علاوه بر این ، نام فایل عکس شما باید شامل UPC محصول شما ، با نام ASIN ، و سپس یک نقطه و سپس پسوند فایل باشد. هر کاراکتر دیگری از جمله فاصله یا خط تیره مانع از نمایش تصاویر شما در صفحه محصول شما می شود.

تصویر اصلی محصول شما باید از این دستورالعمل ها پیروی کند:

تصویر شما باید عکس یا جلد محصول باشد.
تصویر شما باید واضح باشد و شامل هیچ گونه اشیاء اضافی نباشد که بیننده را گیج کند.
تصویر شما باید متمرکز ، روشن و با رنگهای واقعی باشد.
موسیقی ، DVD و عکس های کتاب باید جلد جلد باشد و کل قاب را اشغال کند.
سایر موارد باید حداقل 85 of از قاب را اشغال کنند.
محصول شما باید در نمای کامل باشد.
رنگ پس زمینه باید سفید خالص باشد – RGB 255.255.255.
هیچ تصویر یا متن روی تصویر اصلی محصول مجاز نیست.

با تصاویر اضافی ، کمی آزادی بیشتری خواهید داشت

تصویر شما باید از محصول باشد.
برای نشان دادن مقیاس مورد می توانید از محصولات یا اشیاء دیگر استفاده کنید.
محصول و اشیاء اضافی شما باید حداقل 85 of از قاب را پر کنند.
می توانید از عکس های کلوزآپ و برش خورده استفاده کنید.
می توانید از پس زمینه های مختلف استفاده کنید و محصول خود را در زمینه نشان دهید.
می توانید از متن و گرافیک استفاده کنید.

2. eBay

در eBay ، می توانید برای هر مورد فهرست شده حداکثر 12 تصویر اضافه کنید. اولین تصویر شما تصویر گالری شما نامیده می شود و در نتایج جستجو ظاهر می شود. همچنین حجم عکسها می تواند تا 7 مگابایت باشد.

شما می توانید از وب سایت های دیگر ، نه فقط از هارد دیسک خود ، با ارائه URL برای تصویر بارگذاری کنید. هنگام استفاده از تصویری که قبلاً در سایت دیگری آنلاین است ، اندازه مجاز فایل تا 12 مگابایت است.

eBay توصیه می کند از تصاویری استفاده کنید که حداقل 1600 پیکسل در طولانی ترین سمت آنها وجود داشته باشد ، اما حداقل اندازه مجاز 500 پیکسل است. فرمت های فایلی که می توانید استفاده کنید TIFF ، JPEG ، GIF ، PNG و BMP هستند.

اگر JPEG را بارگذاری می کنید ، تصویر شما باید دارای کیفیت 90 در مقیاس کیفیت JPEG 0-99 باشد.

3. خرید از Google

الزامات عکس Google Merchant بسیار ساده تر از نیازهای آمازون یا eBay است.

Google Shopping فرمت های فایل زیر را می پذیرد: TIFF ، GIF ، JPEG ، BMP و PNG. برای لباس ، Google توصیه می کند از تصاویر حداقل 250 × 250 پیکسل استفاده کنید. برای سایر محصولات ، الزامات به 100 × 100 پیکسل کاهش می یابد.

حداکثر رزولوشن تصویر 64 مگاپیکسل و حجم بالای فایل 16 مگابایت است. شما مجاز به ارسال تصاویر با متن ، علامت یا حاشیه نیستید.

4. Etsy

Etsy تصاویری را توصیه می کند که حداقل 1000 پیکسل در هر دو طرف باشند تا بتوانید عملکرد زوم آن را فعال کنید. اولین تصویر شما باید مربع یا در قالب افقی باشد تا مطمئن شوید محصول شما هنگام برش تصویر برای نمای تصویر کوچک قابل مشاهده است.

برای اینکه فروشگاه شما بهترین ظاهر را داشته باشد ، Etsy توصیه می کند همه تصاویر شما از یک اندازه باشند. برای بهینه سازی تصاویر می توانید برخی از مراحل اولیه را در سایت انجام دهید.

5. Alibaba

در Alibaba ، حداکثر اندازه تصویر شما 3 مگابایت است و این پلتفرم فرمت های فایل JPEG ، JPG ، GIF و PNG را می پذیرد. همچنین ، هیچ محدودیتی برای تعداد عکس هایی که می توانید در هر محصول بارگذاری کنید وجود ندارد. وضوح توصیه شده برای این بازار 1000 × 1000 پیکسل است.

تصاویر محصول شما ظرف 24 ساعت پس از بارگذاری شما در سایت منتشر می شود.

الزامات ویرایش عکس

الزامات ویرایش عکس

6. راکوتن

Rakuten نیازی به بارگذاری تصاویر ندارد ، اما اگر می خواهید برجسته باشید ، شکی نیست که باید این کار را انجام دهید.

راکوتن فرمت های فایل JPEG و GIF را می پذیرد و حداقل 500 × 500 پیکسل برای ابعاد تصویر دارد. برای فروش در این بازار ، تصاویر شما نیز باید دارای زمینه سفید و تمیز باشند. Rakuten اجازه می دهد حداکثر 10 تصویر در هر لیست.

7. سیرز

در اینجا ، می توانید تصاویر را بارگذاری کنید یا نشانی های اینترنتی را برای عکس های آنلاین ارائه دهید. Sears قالب های فایل JPG و GIF را می پذیرد. حداقل رزولوشن مورد نیاز 1600 × 1600 پیکسل و توصیه شده 2000 × 2000 است.

اگر تصاویر شما کمتر از 800 × 800 پیکسل هستند ، تصاویر باید مربع باشند و گزینه بزرگنمایی غیرفعال می شود.

برای لباس ، تصاویر نیازی به مربع ندارند و برای قرار دادن تصاویر کوچک ، محصولات شما باید به طور عمودی در مرکز قرار گیرند.

8. eBid

eBid فرمت های فایل BMP ، GIF ، TIF ، PNG و JPG را با حجم حداکثر 25 مگابایت می پذیرد. همچنین می توانید چندین تصویر را همزمان با بایگانی کردن آنها در یک فایل ZIP که حجم آن کمتر از 200 مگابایت است بارگذاری کنید. کاربران اصلی می توانند 1 تصویر در هر محصول بارگذاری کنند در حالی که دارندگان حساب فروشنده+ می توانند حداکثر 5 تصویر بارگذاری کنند.

9. Craigslist

در Craigslist ، می توانید حداکثر 12 عکس بارگذاری کنید و اولین عکس به عنوان تصویر برجسته شما عمل می کند. این سایت الزامات اندازه تصویر را مشخص نمی کند و اگر تصاویر بزرگتر از 600 × 450 پیکسل را بارگذاری کنید ، به طور خودکار اندازه آنها را در آن ابعاد تغییر می دهد. اگر تصاویر شما کوچکتر از 600 × 450 پیکسل هستند ، در اندازه اصلی خود باقی می مانند.

10. eCRATER

می توانید حداکثر 10 تصویر در هر مورد در eCRATER بارگذاری کنید. در حالی که هیچ الزامات خاصی برای عکس وجود ندارد ، کاربران توصیه می کنند که باید به اندازه تصویر بالای 800 × 800 پیکسل پایبند باشید. همچنین ، برای داشتن ظاهری صیقلی ، پس زمینه خود را روشن و بدون هیچ گونه آشفتگی نگه دارید.

10. فیس بوک

فیس بوک و اینستاگرام نیز مشخصات تصویر خود را دارند که باید آنها را دنبال کنید.

برای هر محصولی که به کاتالوگ تجارت الکترونیکی خود اضافه می کنید ، حداقل یک تصویر مورد نیاز است. موارد زیر مشخصات تصویری است که باید رعایت کنید:

توجه: اگر هنگام افزودن محصولات به کاتالوگ خود از یک فایل خوراک داده استفاده می کنید ، می توانید از فیلد اضافی_یژه_پیوند استفاده کنید.

دستورالعمل های عمومی:

تصاویر باید یک عکس دقیق از محصولی باشد که ارسال می کنید
عکسها همچنین باید با عنوان محصول و توضیحاتی که می فروشید مطابقت داشته باشد
تصاویری که محتوای توهین آمیز نشان می دهند مجاز نیست (مانند زبان صریح ، برهنگی یا خشونت)

توصیه های فیس بوک:

در حالت ایده آل ، تصاویر با پس زمینه سفید هستند
کل محصول را به نمایش بگذارید و تشخیص/درک آن آسان باشد.
محصول را در موقعیت واقعی یا عکس های درون زمینه ضبط کنید
محصول را در زوایای مختلف به نمایش بگذارید
متنی مانند کدهای تبلیغاتی یا CTA ها را وارد نکنید
تصاویر حاوی علامت واترمارک را وارد نکنید

الزامات ویرایش عکس

الزامات ویرایش عکس

مشخصات اندازه تصویر:

برای خریدهای اینستاگرامی و تبلیغات چرخ فلک: باید نسبت تصویر مربع (1: 1) باشد. حداقل اندازه تصویر 500 در 500 پیکسل است. اندازه توصیه شده برای بهترین کیفیت 1024 10 1024 پیکسل است.
برای تبلیغات تک تصویر: تصاویر با نسبت تصویر 1.91: 1 نمایش داده می شوند. حداقل اندازه تصویر 500 در 500 پیکسل ، اندازه مناسب 1200 در 628 پیکسل برای بهترین کیفیت
محدودیت حجم فایل تصویری: 8 مگابایت.

پایان مقاله الزامات ویرایش عکس

مجله نگاه 

بیشتر بخوانید:

دوربین پاناسونیک لومیکس GH5 مارک ۲ | عکاسی با نور طبیعی : درک و استفاده از نور طبیعی | نور پس زمینه در عکاسی چیست؟ ۸ نکته ساده و کاربردی | بررسی و نقد دوربین Canon EOS R5 | برای عکاسی از طبیعت | راهنمای کامل عکاسی از املاک |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *