امروز برابر است با :27 مهر 1400
عکاسی از مبلمان

آموزش عکاسی از مبلمان برای اینستاگرام

این راهنمای گام به گام در مورد عکاسی از مبلمان برای فروشگاه تجارت الکترونیکی خود را دنبال کنید ، و قادر خواهید بود عکس های با کیفیتی بگیرید که مشتریان شما می توانند به آن اعتماد کنند.

با مقاله آموزش عکاسی از مبلمان با سایت با دوربین همراه باشید.

خرید و فروش مبلمان اعم از نو ، دست دوم ، خراب یا در شرایط عالی برای همه افراد درگیر استرس زا است.

مشتریان همیشه به دنبال تجربه ای سریع ، قابل اعتماد و کاملاً بدون استرس هستند. و شما فروشنده چطور؟

فضا یک منبع ارزشمند است چه در خارج از منزل خود و چه در ویترین تجاری به فروش برسید. شما همچنین می خواهید موجودی خود را در اسرع وقت برگردانید. اما فقط به این دلیل که باید محصولات خود را سریع جابجا کنید به این معنی نیست که باید کیفیت عکاسی محصول و تصاویر محصول خود را فدا کنید.

آموزش عکاسی از مبلمان

عکاسی از مبلمان

مرحله 1: محصولات خود را جلا دهید
توجه به جزئیات برای هر نوع عکاسی موفق از محصول مهم است – و عکاسی از مبلمان نیز از این قاعده مستثنی نیست. گوشه و کنارهای زیادی در محصولات مبلمان وجود دارد. مگر اینکه قطعه شما تازه ساخته شده باشد ، مطمئناً چند خرگوش گردو در آنها پنهان شده است.

بنابراین ، اطمینان حاصل کنید که آن خرگوش ها را گردگیری کرده و هرگونه علامت و نقص را برطرف کنید. مبلمان خود را با لاک مبل یا پاک کننده چند منظوره جلا دهید تا قبل از شروع عکاسی عکاسی خود بهترین ظاهر را داشته باشد. مشتری شما انتظار دارد که محصولات به هر حال در وضعیت عالی قرار گیرند. بنابراین ، قبل از ارسال یک قدم اضافی برای خود ذخیره می کنید.

مرحله 2: فضا و زمان را برای عکاسی از مبلمان انتخاب کنید
متأسفانه ، بعید است که مبلمان شما در مجموعه عکاسی رومیزی کلاسیک ما قرار بگیرد. بنابراین ، انتخاب فضایی برای عکاسی از مبلمان می تواند مشکل باشد. فضایی حداقل سه برابر بزرگتر از قطعه خود با نور زیاد پیدا کنید. به عنوان مثال ، در کنار یک پنجره یا حتی بیرون در یک روز ابری.

استفاده از نور طبیعی بهترین گزینه است ، به ویژه با اندازه و شکل منحصر به فرد مبلمان. اگر در بیرون یا درست کنار پنجره عکاسی می کنید سعی کنید از تابش مستقیم نور خورشید خودداری کنید. شما نمی خواهید نور سایه های تندی ایجاد کند.

اگر از مبلمان کنار پنجره عکاسی می کنید و سایه های بدی مشاهده می کنید ، می توانید نور را با یک ورق یا کاغذ سفید پخش کنید. این باعث می شود نور نرم تر شود و به جای اینکه ظاهر خود را تار کند ، به اطراف جسم شما بپیچد.

مرحله 3: پس زمینه خود را تنظیم کنید
برای نمایش یک تکه مبلمان ، بهتر است محصول خود را در مقابل یک پس زمینه سفید تنظیم کنید. با محصولی بسیار بزرگ ، پیدا کردن پایه های ارزان قیمت و رول کاغذ به صورت آنلاین آسان است.

با این حال ، همیشه می توانید تنظیمات خود را انجام دهید. برای موفقیت در اینجا فقط به یک ورق سفید یا کاغذ سه برابر اندازه محصول خود و همچنین چند گیره از جعبه ابزار عکاس نیاز دارید.

مهمترین گام در اینجا ایجاد یک رفت و برگشت عکاسی با ایجاد یک انتقال بدون وقفه بین سطح عمودی و افقی است. تنظیماتی که در بالا مشاهده می کنید – با پایه پشت ، رول کاغذ و چند گیره – کاملاً کار کرد!

آموزش عکاسی از مبلمان

عکاسی از مبلمان

مرحله 4: لنز خود را انتخاب کنید
هنگام عکاسی از مبلمان ، انتخاب لنز یا درک لنز یا دوربینی که با آن کار می کنید بسیار مهم است. عامل اصلی که باید در اینجا به آن توجه کنید ، بزرگنمایی نوری است – نه بزرگنمایی دیجیتال. استفاده صحیح از زوم اپتیکال به شما امکان می دهد تا از نزدیک شیئی را که عکاسی می کنید مشاهده کنید ، در حالی که زوم دیجیتال به سادگی عکس را برش می دهد.

وقتی از مبلمان عکاسی می کنید ، می خواهید فاصله کانونی شما ، که بر حسب میلی متر اندازه گیری می شود ، در حداکثر خود باشد. به عبارت دیگر ، شما می خواهید تا حد امکان – با زوم اپتیکال – بزرگنمایی کنید. این بدان معناست که شما نیاز به فاصله زیادی بین محصول مورد عکاسی و لنز خود دارید. هنگام انتخاب فضای خود ، حتماً این مرحله را به خاطر بسپارید.

دلیل این امر زمانی است که با فاصله کانونی کوچکتر یا “لنز واید” عکاسی می کنید ، خطوط موجود در محصول شما مخدوش می شود و عکس شما به طور دقیق محصولی را که مشتری شما دریافت می کند نشان نمی دهد.

در زیر نمونه ای از محصول را مشاهده می کنید که ابتدا با فاصله کانونی 18 میلی متر عکاسی شده است و سپس با فاصله کانونی 55 میلی متر دوباره عکس گرفته شده است. به نحوه تاب خوردن اولین عکس و انحنای خطوط توجه کنید ، در حالی که خطوط در عکس دوم کاملاً مستقیم هستند.

مرحله 5: زاویه خود را انتخاب کنید
زاویه ای را انتخاب کنید که به شما اجازه دهد جلویی ، کناری و بالای مبلمان خود را در یک تصویر ببینید. عکسبرداری از جلو مشتری شما را گیج کرده و قطعه شما را صاف نشان می دهد در حالی که عکسبرداری از زاویه به مشتری نمایش بصری بهتری از ابعاد محصول شما می دهد.

مرحله ششم: چندین عکس بگیرید
گرفتن چندین عکس همچنین به مشتری شما کمک می کند تا ظاهر و احساس قطعه مبلمان شما را بهتر درک کند. به یاد داشته باشید ، مشتریان شما نمی توانند مبلمان را لمس کرده یا حس کنند ، بنابراین اجازه دادن به آنها اینطور احساس می کند که در حال قدم زدن در اطراف محصول شما هستند ، آنها را تشویق می کند که به شما به عنوان یک فروشنده اعتماد کنند و امیدوارم که قطعه شما را به عنوان خودشان تصور کنند.

مرحله 7: از مبلمان با دیافراگم کوچک عکس بگیرید
ابعاد بلند مبلمان ، همراه با فاصله کانونی طولانی ، مستلزم این است که از کوچکترین دریچه دیافراگم که ممکن است استفاده کنید تا تمام محصول خود را در فوکوس قرار دهید. اگر برای عکاسی دستی راحت نیستید ، دوربین خود را روی “A” (اولویت دیافراگم) قرار دهید و صفحه دیافراگم را طوری حرکت دهید که f-stop شما حداقل 8 باشد (در صورت امکان تعداد بیشتری می خواهید).

عکاسی با دیافراگم کوچک به شما کمک می کند تا تمام جزئیات محصول خود را ضبط کنید ، این امر به ویژه هنگامی اهمیت دارد که فروشگاه تجارت الکترونیک شما دارای عملکرد بزرگنمایی است. تصویر زیر ، در سمت چپ ، با دیافراگم کوچک (f/10) و تصویر سمت راست با دیافراگم بزرگ (f/1.8) گرفته شده است. توجه کنید که چگونه می توانید جزئیات حصیری را در تصویر سمت چپ بسیار بهتر ببینید.

آموزش عکاسی از مبلمان

عکاسی از مبلمان

نکات لحظه آخری
به محصول خود بیش از حد سبک ندهید در واقع اصلا سبک ندهید. در بیشتر موارد ، هدف مبلمان شما مشخص است و افزودن محصولات فقط بیننده را از تمرکز اصلی منحرف می کند.

اگر از مبلمان مورد استفاده خود عکاسی می کنید ، هیچ آسیبی را نپوشانید. اگر مشتری شما مبلمان دست دوم خریداری می کند ، انتظار ساییدگی جزئی را دارد. فقط اطمینان حاصل کنید که ابتدا بهترین ویژگی های محصول خود را برجسته کنید ، و سپس در مورد قطعاتی که در شرایط ایده آل نیستند به طور کامل افشا شوید.

از بازتابنده استفاده کنید. اندازه مبلمان سایه های بزرگی را در طرفین دورترین منبع نور ایجاد می کند. استفاده از بازتابنده از پنهان شدن قسمت هایی از محصول شما در تاریکی جلوگیری می کند.

پس زمینه عکس های خود را حذف کنید تا به تصاویر محصول خود جلوه ای حرفه ای بدهید.

منبع بامدادی ها

بیشتر بخوانید:

عکاسی مینیمالیسم | دنیای دل فریب عکاسی مینیمالیستی

تغییر فوکوس در عکاسی چیست؟ | چه چیزی باعث تغییر فوکوس می شود

آموزش کار با دیافراگم (Aperture) در عکاسی

مقایسه نیکون Z6 و نیکون Z7 | بررسی تفاوت های این 2 دوربین حرفه‌ای

بررسی دقیق دوربین عکاسی D3500 نیکون

بررسی نیکون Nikkor Z MC 105mm f/2.8 VR S

راهنمای کامل عکاسی از املاک

بررسی Canon RF 85mm f/2 Macro IS STM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *