امروز برابر است با :27 مهر 1400
عکاسی

نکات عکاسی مدرن آنا وینتور

عکاسان مد برای مشتریان تحریریه و تجاری کار ایجاد می کنند. عکاسان همچنین باید شناخت عمیقی از مارک ها و افرادی که با آنها کار می کنند داشته باشند.

آنا وینتور به عنوان سردبیر ووگ ، با برخی از عکاسان مد برتر جهان همکاری کرده است و در برخی موارد از حرفه آنها حمایت کرده است. همانطور که آنا می گوید ، “به عکاسان بزرگ – و به مدل های بزرگی که با آنها کار می کنند – نگاه می شود تا تأثیر بیشتری بر هنر عکس مد بگذارد ، خواه از طریق روایت ، از طریق طبیعت بی جان یا از طریق پرتره. ”

عکاسی

عکاسی مد چیست؟

عکاسی مد ژانری از عکاسی است که با دنیای مد تلاقی می کند. این شامل عکسبرداری برای مجلات مد و عکاسی از لباس در باند پروازها و نمایشگاه ها و مکان های مورد نظر برای کتابهای جستجو می شود. عکاسی مد می تواند هنری یا تجاری باشد ، اما تقریباً همیشه در مورد رابطه بین یک مدل لباس و لباس روی بدن آنها است.

عکاس مد چه کار می کند؟

یک عکاس مد خوب فقط عکس نمی گیرد: آنها از مارک تجاری و افرادی که با آنها کار می کنند مطلع هستند. هنگام انجام کارهای تجاری ، عکاسان مد کد خانه خانه مد را می دانند. هنگام عکاسی از سرمقاله مد ، آنها هم سبک و هم سبک معماری نشریه را می شناسند. شاید مهمتر از همه ، عکاسان مد بدانند که در حال حاضر در صنعت مد چه می گذرد. به گفته آنا وینتور ، کار آنها باید یک لحظه فرهنگی ملموس را منعکس کند ، اما بهترین عکاسان می دانند چگونه تصویری را ایجاد کنند که سالها بعد هنوز احساس می شود.

عکاسی مد علاوه بر درک قوی از مد روز ، به مهارت های بین فردی قوی نیاز دارد. در یک عکاسی مد ، عکاس تنها یکی از تیم بزرگی از افراد است که شامل مدل ها ، آرایشگران مو ، آرایشگران مد ، گریمورها و خیاط ها می شود. بسته به پویایی فیلمبرداری ، ممکن است به عکاس به عنوان یک رهبر نگاه شود و معمولاً وظیفه آنها این است که مطمئن شوند مدل ها احساس راحتی می کنند.

عکاسان مد به طور کلی مسئولیت بیش از عکس گرفتن را بر عهده دارند. هنگام کار بر روی مکان ، ممکن است مجبور شوند عکس را با نور طبیعی و نور مصنوعی کار کنند. آنها اغلب در مکان های مختلف ، از جمله در خارج از منزل ، در استودیوها ، در باند فرودگاه ها در نمایشگاه های مد ، یا ارائه های کوتور در هفته مد کار می کنند. عکاسان مد اغلب عکس های خود را نیز ویرایش می کنند.

عکاسی

5 چیزی که برای تبدیل شدن به یک عکاس مد نیاز دارید

این که آیا به تازگی کار عکاسی خود را آغاز کرده اید یا از یک صنعت دیگر به مد حرکت می کنید ، به چند ابزار نیاز دارید.

1.مهارت های عکاسی در حالی که شما لزوماً نیازی به مدرک کارشناسی هنرهای زیبا ندارید ، اما اگر می توانید هزینه آن را داشته باشید ، ایده بدی نیست. اگر مدرسه ای در نزدیکی شما دوره های عکاسی مد را ارائه می دهد ، می تواند بسیار مفید باشد. طیف گسترده ای از مهارت ها را توسعه دهید ، زیرا عکاسی مد می تواند شامل پرتره ، عکس های گروهی ، عکس های اکشن ، کار با مناظر و موارد دیگر باشد.

2.مهارت های ویرایش اگرچه ممکن است در نهایت با ویرایشگر عکس اختصاصی کار کنید ، اما هنوز باید به توانایی های ویرایش عکس خود اطمینان داشته باشید. با روتوش عکس ها در نرم افزارهای ویرایش مانند Photoshop راحت شوید.

3.دنده. یک مجموعه خوب از جمله دوربین دیجیتال با کیفیت ، لنزهای متعدد و تجهیزات نورپردازی داشته باشید. بدانید چگونه از تمام وسایل خود استفاده کنید و برای چندین سناریو آماده باشید.

4.نمونه کارها و/یا کتاب عکس. اینجاست که می توانید بهترین کار خود را به کارفرمایان بالقوه نشان دهید

5.فرصت. بیشترین فرصت را برای عکاسی مد در نیویورک ، لس آنجلس و دیگر شهرهایی که طراحان مد ، سوپرمدل ها و هفته های مد هستند ، خواهید یافت. هنگامی که آماده هستید ، استخدام نماینده عکس را در نظر بگیرید تا به شما در پیدا کردن برنامه ها کمک کند.

چگونه می توان به عنوان یک عکاس مد شروع به کار کرد

بهترین راه برای شروع کار عکاسی مد تمرین تمرین با مدل ها است. شاید بیش از هر شاخه دیگری از عکاسی ، عکاسی مد شامل کار مستقیم با مردم است. نحوه حرکت چهره و بدن آنها را بیاموزید و با عکسبرداری از مدلها ارتباطات واضح ، مطمئن و شخصی را تمرین کنید: می توانید از دوستان خود شروع کنید و سپس به آژانس های مدل سازی بروید ، که گاهی اوقات به عکاسان جدید اجازه می دهد با مشتریان خود تمرین کنند.

هنگامی که آماده رزرو مجالس شدید ، روابط زیادی ایجاد کنید. طراحان مد ، مدیران هنری و ویراستاران می توانند برای شبکه شما ارزشمند باشند. و اگر بتوانید از یک مربی که کار او را تحسین می کنید یاد بگیرید ، حتی بهتر.

عکاسی

نکات آنا وینتور برای تبدیل شدن به یک عکاس بزرگ مد

آنا وینتور از مجله ووگ از تجربه می داند که عکاسان مد بزرگ این قدرت را دارند که به یک تصویر معنایی متعالی بدهند. این توصیه مشاغل او به عکاسان حرفه ای مشتاق است:

“از هر فرصتی برای تقویت چشم خود استفاده کنید”: آنا از عکاس جوان تایلر میچل به عنوان مثال کسی استفاده می کند که از هر فرصتی برای درک دیدگاه خود و دیدگاه مد استفاده می کند. هنگامی که او در حال آمدن بود ، از همه چیز از رویدادهای Vogue.com گرفته تا خط خارج از فروشگاه Supreme عکس می گرفت.

راه خود را تا لیگ های بزرگ پیش ببرید: وقتی مشغول یادگیری و ایجاد نمونه کارها هستید ، هیچ وظیفه ای خیلی کوچک نیست. در 24 سالگی و پس از کار بر روی تکالیف کوچکتر برای Vogue.com ، از میچل خواسته شد تا از بیانسه برای جلد شماره وگ در سپتامبر 2018 عکس بگیرد. شغلی را فقط به این دلیل که فکر می کنید خیلی کوچک (یا خیلی بزرگ) است ، پس نزنید – هرگز نمی دانید که چه چیزی می تواند منجر به آن شود.

بدانید چه چیزی را دوست دارید: مجموعه ای از تصاویر را که با شما صحبت می کنند و به حرکت در می آورند جمع آوری کنید. هنگامی که یک مجموعه بزرگ دارید ، شروع به شناسایی موضوعات و حس مشترک می کنید ، که به زیبایی ظاهری شما در پشت لنز کمک می کند.

جسور باشید: آنا می گوید: “ما به دنبال شخصی هستیم که به گونه ای متفاوت عکس می گیرد.” همانطور که در حال بررسی چشم انداز و دیدگاه خود هستید ، انواع مختلف عکاسی را امتحان کنید و تا آنجا که ممکن است جسور باشید. هرچه آزمایش شما شدیدتر باشد ، تشخیص DNA تصاویر شما آسان تر است.

آمادگی داشته باشید: آنی لیبوویتز ، مانند ایروینگ پن قبل از او ، قبل از اینکه دوربینش را برداشته ، با دقت برای عکسبرداری آماده می شود. او همیشه موضوعات خود را از قبل مطالعه می کند ، که ممکن است به معنای دیدن نمایشنامه ای باشد که در آن حضور دارند یا خواندن آخرین کتاب آنها. پن هم همینطور بود: او زمانی را صرف آشنایی با سوژه های سر صحنه می کرد تا فضا قبل از شروع تصویربرداری شخصی و صمیمی شود.

مجله نگاه 

بیشتر بخوانید:

۸ سرنخ برای عکاسی خیابانی در آثار ویویان مایر | آموزش نورپردازی با چراغهای LED در عکاسی | تکنیک عکاسی پانوراما | آموزش عکاسی پانوراما از صفر تا صد | عکاسی پرتره و ویرایش عکس های هالووین | براکتینگ در عکاسی چیست چگونه می‌توان از آن استفاده کرد |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *